Zondag 29 juli 2012 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anneke Zwartscholten - WaarBenJij.nu Zondag 29 juli 2012 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anneke Zwartscholten - WaarBenJij.nu

Zondag 29 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Anneke

02 Augustus 2012 | Indonesië, Ubud

We verlaten om 9 uur het hotel met onze nieuwe chauffeur. We bekijken de Tanah Lot tempel aan de zuidwest kust van Bali. Bij eb kun je deze tempel bekijken en bij vloed is dit een eilandje. Het opspattende water nodigt uit om foto´s te maken met onszelf op de voorgrond. Na het drinken van ´Holy Water` wordt Anneke voorzien van een bloem en rijst op het voorhoofd. Heel bijzonder!
We rijden verder richting Sanur, waar we rond 12.30 aankomen. Hier kunnen we gelijk mee met de boot naar Nusa Lembongan. De koffers worden op het dak van de boot geplaatst. Zelf lopen we door het water om aan boord te kunnen komen. De boot brengt ons in hoog tempo in een half uur naar het eiland. Vriendelijke mensen helpen ons de koffers naar de auto brengen. Over hobbelige weggetjes gaan we naar het Dream Beach Huts. De plek waar Majelke ten huwelijk is gevraagd. Onderweg ziet het er armoedig uit. Onze verwachtingen zijn hoog gespannen. Als dit maar niet tegenvalt.. Niets is minder waar! Een prachtig resort doemt voor onze ogen op, met uitzicht op zee en een wit strand. Hier kunnen we vast heerlijk relaxen en bijkomen van onze intensieve reis tot nu toe. We krijgen hut 18 + 19 toegewezen. Twee huisje op palen met bamboe en een rieten dak. Bereikbaar via een trap. Het toilet + douche is vanuit de slaapkamer bereikbaar via een trap naar beneden. Een half open binnenplaats. Super romantisch.
De jongens gaan biljarten en wij zwemmen in het zwembad, met uitzicht op zee.
Een ieder moet toegeven dat als je hier ten huwelijk wordt gevraagd, je zeker geen NEE kan zeggen!! De rest van de dag verloopt rustig.